Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Daugiau informacijos

ES projektas

UAB „Ekologiškas valymas“ įgyvendina ES struktūrinėmis lėšomis finansuojamą projektą Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0465 „E. komercijos modelio diegimas UAB „Ekologiškas valymas“. Bendra projekto vertė – 62 530,00 Eur, iš kurių 46 897,50 Eur sudaro Europos regioninės plėtros fondo lėšos.

Parama projekto įgyvendinimui suteikta pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 13 prioriteto „Veiksmų, skirtų COVID-19 pandemijos sukeltai krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas aplinką tausojančiam, skaitmeniniam ir tvariam ekonomikos atsigavimui“ Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“. Projektas yra finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. Finansuojama kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.

UAB „Ekologiškas valymas“ – įmonė, teikianti naujos kartos ekologiško drabužių valymo paslaugas, draugiškas gamtai ir žmogui. Įmonė teikia visų audinių tipų ekologiško valymo paslaugas.

Įmonė siekia teikti aukščiausios kokybės paslaugas, atsižvelgiant į įvairius klientų poreikius.

Iki šiol visi įmonės pardavimai atliekami fizinėje lokacijoje, aptarnaujant darbuotojui. Įmonė turi apskaitos programą Rivile ir įmonės veiklos procesų valdymo programą CleanCloud. Turimos programos neužtikrina galimybės klientams savarankiškai formuoti produktų užsakymo krepšelius, stebėti bei valdyti visą jų užsakymo procesą, patogiai atsiskaityti už produktus, o įmonės darbuotojams turėti galimybę valdyti produktų užsakymo bei grąžinimo procesus, automatizuotai taikyti nuolaidas, analizuoti klientų informaciją, gauti įvairias ataskaitas. El. prekybos platforma leis pagreitinti darbą ir palengvinti drabužių priėmimo procesą. Taip pat įdiegtas savitarnos sprendimas leis klientams pirkti paslaugas internetu, patogiau atsiskaityti už paslaugas, dalyvauti lojalumo programose, užsisakyti prekių paėmimą ar pristatymą lengviau ir patogiau.

Šis projektas inovatyvus tuo, kad bus atliekama savitarnos sprendimo integracija su apskaitos programa Rivile ir įmonės veiklos-procesų valdymo programa CleanCloud, panaudojant pažangiausias informacines technologijas, suteikiančias naujas galimybes inovatyviam produktų pardavimui.

Įgyvendintas projektas leis įmonei efektyviau pardavinėti savo paslaugas užtikrins greitesnį ir kokybiškesnį klientų aptarnavimą, sutrumpėjęs paslaugų pardavimo laikas leis aptarnauti daugiau klientų, tai užtikrins įmonės pajamų augimą.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis nuo 2022 m. vasario mėn. iki 2023 m. vasario mėn.